4 mai 2010

Am descoperit cauza traficului infernal din Bucuresti

Nu am mai scris de mult si nu am o scuza anume. Insa vreau sa-mi scot parleala si am de gand sa abordez condusul prin Bucuresti. Am avut o revelatie astazi, in timp ce stateam cumintita in trafic {pentru cunoscatori: nu glumesc}. Mi-am dat seama ca soferii din orasul asta inghesuit sunt cei mai frustati. E de inteles, motive sunt multe. Dar exista doua mari categorii de frustati care fac traficul un calvar. Primii ar fi conducatorii "jafurilor de masini", cum le place unora sa le numeasca, adica ai masinilor extrem de vechi, fara frane, fara directie si fara culoare. Extrem de periculosi. Intotdeauna incearca sa demonstreze ca sunt cei mai buni soferi in ciuda masinii extrem de proaste. A doua categorie, foarte raspandita, soferii jeepurilor noi. Ii urasc. Sunt extrem, dar extrem de nesimtiti. Au senzatia ca sunt zeii soselelor si nimic nu le poate sta in cale. In ciuda masinilor bune, vor incerca intotdeauna sa demonstreze cat sunt de prosti.

Niciun comentariu: