1 septembrie 2010

Vama Veche, Vama Noua a cocalarimii

Blogule, blogutule, ce mai faci, dragutule? Ca de cand nu ne-am vazut multa vreme a a trecut..."Back in biznis", ar spune el.

S-a dus si vara asta si odata cu ea s-au dus si multe lucruri ce odata imi placeau. De exemplu, Vama Veche. M-a dezamagit. Rau. Unde sunt oamenii ce o calcau odata? Unde e atmosfera de altadata? Acum vezi plimbandu-se pe "faleza" in Vama pensionari aruncati din autocar, femei cu copii ajunsi pe jos din Eforie, domnisoare cu tocuri (caci, da, isi permit, acum e asfalt in VV), manelisti care au auzit ca e marfa sa iti placa Vama si alte asemenea specimene intalnite pe tot litoralul romanesc. Picatura de pe tort a fost dimineata in care as fi vrut sa dorm dar m-au trezit acorduri suave de manele si tipetele unor urangutani. O sa parasesc Vama. O sa caut un alt loc. Poate Vadu, Corbu...Mai am timp pana vara viitoare sa ma gandesc. Cert este ca imi pare rau si am terminat vara cu un gust amar.

2 comentarii:

carbonaru spunea...

Nu se poate....te-ai intors ?

Andreea spunea...

Hai, hai! Nu-ti face griji ca am avut un ochi pe tine! Cu celalat eram dupa stele :D