18 martie 2010

In randu' lumii bune

Hai ca am facut-o si pe asta! Am intrat in blogosfera. Si poate nu as fi facut-o prea curand daca nu ar fi avut loc un fericit eveniment. Sunt posesoarea primei iguane din viata mea. Spun prima pentru ca intentionez sa ii aduc noi prietene. De altfel, blogul ii este dedicat. Insa o prima problema a aparut. Odata prezentarile facute, am realizat ca nu este suficient sa o mangai si sa-i spun ca o astept de o viata, ci are nevoie de multe pentru a avea si ea o viata. Si am cautat informatii pe net, am dat telefoane, am vorbit cu medici. Dar nu mi se pare suficient. De aceea, sper ca acest blog sa devina si un "forum" despe animale deosebite si despre modul cum le putem arata ca le iubim.

2 comentarii:

Lucian spunea...

Daca e pentru animale deosebite, ma bag :)). Intotdeauna am crezut ca am ceva special.

Andreea spunea...

De asta si esti printre masculii mei preferati