17 decembrie 2010

Draga Mosule,

Stiu ca m-am grabit sa-ti scriu dar ma gandesc ca ai multe bloguri de citit si ca atare te vei apuca din timp de ele, asa ca nu am vrut sa ma prinzi fara postare.
Mosule draga, my wishlist nu e foarte mare dar e ceva mai pretentioasa.
In primul rand, imi doresc un pestisor spinos, asa cum aveam cand eram mai tanara (am atasat mai jos o poza ca sa nu te incurci in mii de pestisori). Tin foarte mult sa fie la fel sau poate chiar acelasi, pentru ca pestosorul asta imi indeplinea orice dorinta, chiar daca pare el urat si fioros. Din nefericire, l-am pierdut cu ceva timp in urma si chiar daca l-am cautat prin toate cotloanele celor patru camarute ale mele, a disparut fara urma.
Apoi, Mosule, vreau sanatate pentru cei dragi. Cat poti tu sa indesi in sacul ala. Daca mi le aduci pe astea doua, promit sa am un an mult mai bun. A, si, Mosule, daca mai ai loc pe acolo, macar in dintii unui ren, ia-mi si niste pantofi. God, nu ma pot abtine!

2 comentarii:

Anonim spunea...

"Din nefericire, l-am pierdut cu ceva timp in urma si chiar daca l-am cautat prin toate cotloanele celor patru camarute ale mele, a disparut fara urma"

Ca sfat, nu cautati doar in cotloane. pestisorii spinosi sunt adeseori surprinzatori.
Cu stima, un cititor turbat.

Andreea spunea...

Va multumesc pt sfat, stimate cititor turbat!