23 decembrie 2010

Un gest de disperare socant, alte gesturi de indiferenta mult mai socante

Sunt multe de spus despre gestul acelui om. Saracie, dorinta de a schimba ceva, sacrificiu dus la extrem, disperarea de a atrage atentia, prostie, inutilitate. Insa dincolo de gestul omului si de controversele pe care le-a stranit m-a socat atitudinea multor oameni (cu toate ca mi-e greu sa le spun asa)
Ii iau pe rand. Am tot vazut si revazut fimul si am analizat reactiile celor prezenti acolo. In prim-plan am observat un parlamentar burtos care nu schiteaza nici macar un gest, dar nici macar unul, nicio tresarire, nimic. De parca nimic nu se intampla. Nici macar o privire, nici macar nu s-a ridicat din banca lui comoda de unde isi conduce afacerile. Si ca el mai sunt cativa. Unii care au continuat sa joace Solitaire pe laptopuri, altii care si-au facut o cruce in sictir, altii care au profitat si si-au facut poze cu victima. Baiii, astia trebuie aruncati de la balcon, nu amaratii.
Apoi, au  fost televiziunile. Gestul omului le-a venit ca un cadou de Craciun. Nici nu se putea mai bine. Cum puteau ei sublinia mai bine cat de nociv este guvernul Boc decat aratand obsesiv imaginile cu un om impins chiar de guvernul asta de la balcon? Doar asa!
Si apoi a fost chiar televiziunea unde lucreaza omul asta. Lasitatea, ipocrizia, nesimtirea i-au determinat pe "colegi" sa sustina ca omul e posibil "sa fi cazut". Pentru ca ei nu-si pot explica de ce ar fi facut una ca asta. Ca doar TVR-ul l-a sprijinit material, i-a oferit un loc caldut si salariu indestulator.( inteleg ca avea putin peste o mie de lei).
Ar mai fi, dar mi-e scarba sa continui si stiu ca gestul acestui om este inutil. I-a ajutat doar pe unii. Si nu pe cei care trebuia. Chiar si o mie de de astfel de gesturi nu vor face decat sa scoata la iveala caracterele bolnave ale unora, ipocrizia si nepasarea altora.


5 comentarii:

Anonim spunea...

trist..

Refinder spunea...

Trist

julia spunea...

Mi-a placut mult articolul DVS. Multumesc!

cadouri cu livrare spunea...

un articol interesant, l-am citit cu multa placere

servicii smm spunea...

un articol interesant, mi-a placut mult