21 decembrie 2010

Gunoaiele umane din RADIOUL PUBLIC

Nu as fi vrut sa imi mai amintesc de un anume capitol din viata mea. Si anume perioada in care am lucrat in radioul public. Dar mi s-a intamplat azi, citind ceea ce aparent parea o stire si atat, pe Reporter Virtual. Un nume de acolo mi-a dat fiori pe sira spinarii. Nicoleta Balaci. Din nefericire, o stiu pe aceasta "jurnalista", pentru ca am avut ghinionul sa lucrez o perioada cu ea iar parerea mea e de 1000 de ori mai urata decat cea pe care o impartasise ea pe internet despre Ruxandra Sararu. Nu-mi pasa de madame Sararu catusi de putin. Ca pleaca, ca nu mai pleaca, asta pe mine nu ma afecteaza. In schimb, Nicoleta Balaci a schimbat vieti. Si pe toate in rau. Mi-as dori ca individa asta sa nu mai poata lua contact cu nimeni iar cei care vor auzi doar numele ei sa se infioare. Caci este cu adevarat o femeie periculoasa si din nefericre pentru copilasul pe care il are, bolnava mintal. M-a socat sa vad cum tocmai ea spune despre altcineva ca "a făcut numeroase abuzuri şi a distrus vieţi de oameni. La propriu. Pentru că e o persoană cu probleme pe care i le compătimesc şi ar face bine să şi le rezolve". 
E descrierea perfecta a propriei ei persoane. Si nu e doar opinia mea. Multi din cei carora le-a facut rau  au preferat sa se mute la alte departamente sau chiar sa plece din radio. Stiu ca pare incredibil, dar un copil nenascut si-a pierdut dreptul la viata din cauza problemelor pe care acest gunoi uman i le-a facut mamei sale. Au trecut cativa ani de cand nu am mai vazut-o dar inca mai aud povesti terifiante despre ea iar actiunile ei de pe vremea cand am avut neplacerea sa colaboram ma urmaresc si azi. Si nu are un scop anume. Pur si simplu ii place sa minta, sa insele, sa faca rau. Daca nu-i faci pe plac sau daca ii faci intr-o masura mai mica, devii pentru toti colegii tai ultima curva, ultimul criminal sau ce mai vrea mintea ei bolnava. Pot spune cu mana pe inima ca nu am mai intanit pe nimeni atat de bolnav ca ea niciodata de atunci. Si sper ca nu voi mai intalni. Si, la fel, sper sa nu mai aud de ea. 

Un comentariu:

mediasind spunea...

http://www.mediasind.ro/comunicate-1/frjmediasindcondamnacampaniadedenigrareorchestratadecatreconducerearadiouluipublicimpotrivasasiafederatieiinternationaleajurnalistilor