22 octombrie 2010

Barbati dezamagitori...

Nu, nu sunt eu personal dezamagita de un barbat. Vorbesc de anumiti barbati. Ma invart de ceva vreme intr-o lume plina cu probleme. Nu stiu de ce. Poate pentru ca mi se par mie prea evidente acum sau poate pentru ca ele exista. Dar nu asta conteaza acum. Am remarcat un fapt destul de ciudat in ultima vreme pe care nu mi-l pot explica la barbati: lipsa de respect fata de ei insisi. Am mai multe exemple, insa concluzia e aceeasi. Pur si simplu nu au respect fata de ei. Am prieteni care au fost implicati in relatii frumoase dar pe care din anumite motive, nu au stiut sa le pastreze sau nu au putut. Ce au facut ei mai departe? S-au aruncat in bratele primei femei care le-a zambit. Si ce e anormal e ca femeie aia chiar nu merita atentia lor. Nu ca ar fi urate, poate ca frumusetea e supraestimata. Dar sunt hidoase sufleteste, tampite, frustrate si nu-si pot depasi conditia. In toate cazurile pe care le cunosc, nu se ridica la inaltimea acelor barbati. Iar ei stiu asta. Ba chiar o si recunsc. Fie ca le spun in fata, fie ca le barfesc cu prietenii. Dar asta nu le face nici lor cinste. Nu o respecti pe cea pe care o numesti iubita? Nu te respecti pe tine. E atat de simplu. 

Niciun comentariu: