14 octombrie 2010

Sa-ti fie rusine, Dinu Patriciu! Baietii lui Vantu au facut publice adevaratele stenograme ale discutiei dintre Chirieac si Cocos

Ziarul Catavencu a scos la iveala adevaratele stenograme ale discutiei dintre onorabilul ziarist-santajist Bogdan Chirieac si si mai onorabilul afacerist Dorin Cocos, onorabil si prin faptul ca este sotul prea-cinstitei si neprihanitei Elena Udrea. Varianta initiala si inacceptabil de vulgara pentru astfel de valori ale culturii romanesti apartinea ziaristilor de la Adevarul 

 Iată o mostra din versiunea in forma italica a discutiei dintre cei doi, redata de Catavenci:

Dorin Cocoş: Băi comunistule mic!

Salut, bunul meu prieten şi confident, care nu are nici cea mai mică legătură ce regimul comunist sau practicile sale reprobabile!

Bogdan Chirieac: Banditule, mic şi frumos, ce faci, măi borfaşule simpatic?

Te salut la rîndul meu, prieten drag, scund şi încîntător. Ce activităţi întreprinzi, dragă amic onest şi simpatic?

Dorin Cocoş: Ce să fac, mă, uite mă bucur că a ieşit domnu’ Oprescu (n.r. Sorin Oprescu ales primar al Capitalei la 15 iulie 2008), băga-ia-i p... în gură să-i bagi!

Ce să fac, iată îmi plînge inima de fericire la gîndul că Sorin Oprescu, un om cinstit, a fost ales primar al Capitalei, strîngea-i-aş mîna să-i strîng!

Bogdan Chirieac: E pe sufletul meu!

Vestea ta mă încîntă nespus!

Dorin Cocoş:
Au f...-te-n gură şi pe tine şi pe el! Ce faci?

Strîngea-v-aş mîinile şi dumitale şi dumnealui? Ce întreprinzi?


PS: in ultima vreme mi-am cam pierdut umorul si putine lucruri m-au mai facut sa rad ca textul asta din Catavencu. Pana la urma nu toata presa a fost macelarita si supta de talent.

Niciun comentariu: