25 octombrie 2010

Stiam ca e prost, dar chiar in halul asta????

Cel mai penibil lucru pe care il poate face un om e sa se trezeasca vorbind. Unii insa nici macar nu se trezesc. Raman prosti. E si cazul lui Codrin Stefanescu. Nu stiti cine e? Cel mai traseist "politician" roman, genul de om care isi ia carti pentru a le aseza pe culori. Nu ca le-ar citi, nu le-ar intelege...Mai nou, Codrin (asa nume, asa persoana) sta si pe Facebook. Si acolo citeste. Dar nici acolo nu intelege nimic. Ca dovada ,el, politicianul de marca al acestei tari a trantit cu mucii in fasole in plina campanie impotriva cancerului la san. Mai multe facebook-iste aveau la status raspunsul unei intrebari: unde le place lor sa-si tina GEANTA (atentie, domnu Codrin, atentie): pe jos, pe masa, in baie. Ei, ce credeti ca a inteles luminatul sau capsor? Va dati seama singuri din statusul lui, pe care il redau integral, cu greselile de rigoare : "TOT CITIND TAMPENII DE GENUL : (....imi place pe :calorifer,cuier, aragaz, dulapul bunicii, chiuveta vecinului de la 3, in-pe-sub masina de calcat, de spalat,etc..), AM TRAS URMATOAREA CONCLUZIE.....ASTA-I "TREND-UL"...!! ATUNCI....MIE MI-AR PLACE.....PE GUVERN !!!...SAU IN GUVERN, MA ROG...E CINEVA CONTRA ? PENTRU ?"

P.S. Si mie MI-AR PLACEA sa dispari din politica. Tu si alte cateva sute de burtosi!

2 comentarii:

Doxatul Dex spunea...

Vreau sa protestez oficial fata de remarca legata de burtosi si politica! Nu vad nici o problema ca neoburtosii in devenire, gen eu, sa candideze la functii publice.

Andreea spunea...

Nu te opreste nimeni sa candidezi...dar burtica ta nu prea cred ca are loc d burtile mai marilor astora.