25 iunie 2010

Bai, a innebunit toata tara asta?

Nu mai pot cu dobitocii din tara asta! Ca de obicei, televizorul meu era pe un canal de stiri si am apucat sa prind maretul moment al eliberarii lui DDD (Dan Diaconescu in Direct) din puscarie. A iesit in aplauze, in lumina reflectoarelor televiziunilor, orbit de blitzurile fotografilor, impuns de microfoane si reportofoane. Bai, e un penal nenorocit care si-a facut averea de peste 30 de milioane de euro santajand, pupand, lingand, spaland imaginea altor penali. Frate, nu a facut un bine in viata lui. A facut totul pentru bani. Iar cine zice contrariul, a strans maruntisul care i-a cazut din buzunarul lui. Ma uitam socata cum niste amarati de reporteri il lasau sa multumeasca parintilor, copilui si mai stiu eu cui ca la premiile Oscar si sa-i pupe pe cei care l-au sprijinit in aceste grele moment, adica in cele doua zile de puscarie. Ar trebui sa faca ani!
Si claie peste gramada, urmeaza modelul lui Becali si anunta ca se lanseaza pe scena politica. Adica isi va face un partid care se va numi Partidul Poporului ( DD va conduce PP) si va candida la urmatoarele alegeri la presedintie. Stiu inca de acum ca va fi votat de o mare de cretinoizi care il considera erou national si victima a sistemului mafiot, pe care el, sarmanul DD, il va pune la pamant. Imi bag picioare, eu plec din tara asta. Nu cred ca astept sa vad rezultatele votului. E suficient ce vad acum...

2 comentarii:

Cristian Botez spunea...

Misto, Andreea! :)
Incep sa te citesc! ;)

Herbert Zirmer spunea...

Primul comentariu care este facut la "adevar"!!!Iti dau deplina dreptate la subiectul acesta!Am fost martor la santajul unui patron de firma de securitate..;).Ar trebui sa-l inchida pe DD pe viata!!!Prosteste poporul roman,ma rog,cetatenii cu intelect mai "scazut".Bine ca nu mai traiesc acolo,dar totusi ma deranjeaza...