23 iunie 2010

E suficient sa ai bani?

Iguana vrea sa va impartaseasca astazi una din experientele ei cu barbatii. Despre un barbat cu multi bani.
Se plimba Iguana intr-o frumoasa zi de weekend prin cusca ei, plictisita de moarte. O suna o prietena:
-Ce faci, draga?
-Ma plictisesc...
-Am un prieten care te-a vazut cu mine si ar vrea sa iesiti. Anaconda i se spune...
-Dar anaconda mananca iguane.
-Hai, draga, mare lucru! Cel mult, poti sa-ti pierzi coada! Ii dau numarul tau de telefon. Vezi ca o sa vina cu un Porche Carrera.
Baiatul a sunat si a insistat sa o ia pe eleganta Iguana de acasa. Bunnn! Anaconda a venit dar in locul frumosului Porche, a venit cu cel mai mare jeep posibil. Si Iguana uraste jeepurile. Nu se poate strecura elegant in ele. Trebuie sa se catere si se duce draq toata frumusetea lighioanei. Dar ce mai poti face? Drumul a fost fascinant. Anaconda a mers asa cum ii face cinste si numele: serpuit. In cea mai mare parte, pe contrasens. Paradoxal, am ajuns teferi si nevatamati la barul cu pricina si...sa povestim, la naiba, in puii mei. Iguana nu prea a avut loc sa spuna mare lucru. A aflat in schimb cum se facea comert cu muraturi dupa revolutie, cate haine incapeau intr-un geamantan adus de la turci si cum poti prospera pana la stadiul de real estate developer (termenul imi apartine). Fascinant! Intr-o pauza de o secunda, biata Iguana a incercat sa gaseasca un subiect total diferit de cel legat de bani si a vorbit de calatorii. Mare greseala!
-...mi-ar placea sa vad Budapesta...
Anaconda, extrem de sigur pe el, spuse:
-Mare lucru sa ajungi pana la bulgari. ...am fost si eu pe acolo. Trebuie doar sa treci Dunarea!
-????
Am constat ca nu avea nici macar un strop de cultura generala. Stia doar care e ultimul model de telefon, ce stie sa faca ceasul lui de cateva mii de euro si pe unde sunt localizate cele mai fitzoase cluburi. In rest, pace.

3 comentarii:

carbon14 spunea...

Si zici ca avea Jeep ? Fraiera ai fost ca l-ai parasit. Puteai oricand sa te duci cu el in Italia. Chiar in capitala, la Viena :))

Andreea spunea...

daca stau bine sa ma gandesc, credea ca Viena e in Italia :))

Anonim spunea...

Parca Viena era in Australia? :D