3 iunie 2010

Cum prosteste OTV-ul poporul cu bilete de avion

Faceam aseara zapping, plictisita de aceleasi manipulari prostesti de la marile televiziuni, in speranta ca voi gasi ceva care ma va ajuta sa dorm linistita. Evident, nu am gasit. Insa telecomanda mea s-a incapatanat sa se blocheze in momentul in care a ajuns la OTV. Era, ca in multe alte seri, Tribunul. Marele Vadim Tudor. Probabil singur in studou. Ii dadea de zor cu mafia din politica si cu saracia romanilor, dupa ce tocmai trecuse pe holul televiziunii, unde o mare de oameni amarati asteapta cu zilele in speranta ca DD ii va ajuta cu ceva. Trecuse, asa cum face de obicei, fara sa le arunce o privire sau o vorba buna. Acei oameni nu exista. Dar asta e alta poveste. Ce m-a facut sa rad in hohote a fost momentul in care am observat sms-urile pe care le trimit romanii la numarul cu TAXA afisat pe ecran. Il rugau p DD sa le dea bilete de avion, invocand diverse motive.Si trimiteau obsesiv acelasi sms. La un calcul scurt, numai costul catorva smsuri acopera un bilet dus-intors in Europa. Cei care nu voiau bilete, dadeau dedicatii muzicale. Altii doar isi scriau numele. Cateva minute bune am ras cu lacrimi. Mai pe seara o sa incerc sa incarc si un filmulet pentru a-mi sustine vizual postarea.

Un comentariu:

carbon14 spunea...

Cine ? OTV sa prosteasca romanii ? Nuuu. Bine, nu ca ai fi prea destept daca trimiti sms-uri la OTV.